Recenze (3 287)
Johnny (2022)
Další polská povedenost plná velkého přátelství a lásky.
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Hrozně kreativní a originální. Nicméně taky dost ujeté a bizarní.
To musí být láska (2021)
Já mám tyhle polské romantické komedie hrozně ráda. Je to mnohem vtipnější než z americké dílny. A má to ten správný šmrnc.
Syn (2022)
Docela dost předvídatelná tuctovka, nicméně se super obsazením.
Nahuel a kouzelná kniha (2020)
Na animák pro děti je to poměrně dost akční. Nicméně je to hezké.
Kouzelníkova slonice (2023)
Moc hezké a miloučké.
Daniel Sloss: X (2019) (pořad)
Toto patří mezi ty povedenější stand-up's. Nicméně Daniel občas trochu drmolí, což mi krapet vadí.
Bostonský škrtič (2023)
Keira je láska a příběh je taky kvalitní.
Medvěd na koksu (2023)
Strašně super a zábavné.
Oscar 2023 (2023) (pořad)
Podle mě se uděluje až příliš cen v různých kategoriích. Chápu, že si to zaslouží, nicméně si nejsem jistá, jestli je to vážně potřeba. Nicméně díky Oscarům objevím vždy alespoň jeden film, který mi utekl a sama pro sebe si zkritizuji róby účastníků.