Recenze (3 291)
Daniel Sloss: X (2019) (pořad)
Toto patří mezi ty povedenější stand-up's. Nicméně Daniel občas trochu drmolí, což mi krapet vadí.
Bostonský škrtič (2023)
Keira je láska a příběh je taky kvalitní.
Medvěd na koksu (2023)
Strašně super a zábavné.
Oscar 2023 (2023) (pořad)
Podle mě se uděluje až příliš cen v různých kategoriích. Chápu, že si to zaslouží, nicméně si nejsem jistá, jestli je to vážně potřeba. Nicméně díky Oscarům objevím vždy alespoň jeden film, který mi utekl a sama pro sebe si zkritizuji róby účastníků.
Přes hranici (2021)
Moc hezky a napínavě zpracováno, nicméně mi trochu vadil ten polo vypravěčský styl.
Pornhub: Sex, prachy a internet (2023)
Natočeno naprosto nezajímavě, přičemž Pornhub zde jen fňuká, nic víc.
Free Zone (2005)
Poměrně originální, ale taky poněkud zvláštní.
Ukrajina: Rok války (2023) (TV film)
Super dokument, ve kterém jsem se dozvěděla hodně nových informací, které mi utekly. Nicméně mě to stejně nepřestává fascinovat, že se něco takového v dnešní době vážně děje.
Dnes v noci spíš se mnou (2023)
Klasický milostný trojúhleník, který ničím nepřekvapí, ale neurazí.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Guy prostě umí, i když to bylo poměrně tuctové, tak jsem se bavila celou dobu. Nicméně nejvíc mě překvapilo, jak Hugh Grant zestárl, ale co už.