Recenze (3 291)
Šílená noc (2022)
Je to vtipné, akční a vánoční, takže za mě super. Nicméně se mi nejvíc líbila asi část inspirovaná Sám doma.
Aspirational Slut (2022)
Randění po třicítce v dnešní době.
Protančené Vánoce (2021) (TV film)
Průměrná vánoční romantická klasika.
Harry a Meghan (2022) (seriál)
Meghan mám ráda už z doby Suits. Harryho jsem nikdy moc nemusela, protože nemám ráda Anglii a všechno kolem ní, nicméně tady se ukázal jako poměrně dost velký sympaťák. Ovšem, boj s médii je neverending story, ale jejich lovestory je taky moc zajímavá.
Chůvou na Vánoce (2021) (TV film)
Ženská po třicítce, která dělá pořád aupair a v hlavě se zasekla v pubertě. Ale má to vánoční vibe, takže vlastně proč ne, že.
Fabelmanovi (2022)
Skvost.
Avatar: The Way of Water (2022)
Opět vizuálně nádherný svět, nicméně na můj vkus je tam až moc násilí, což celou tu nádheru hyzdí. Ale i tak je to moc hezká podívaná, která by už ovšem neměla pokračovat. James měl skončit u jednoho dílu, tak jak to udělal s Titanicem.
About Fate (2022)
Emma je má oblíbenkyně a příběh byl také moc super.
Do morku kostí (2022)
Hooodně moc povedené!
Věřím na Santu (2022)
Ošklivější lidi a debilnější příběh snad neexistuje.