Recenze (3 291)
Windcatcher (2024) (TV film)
Hezká rodinná podívaná, jen ti duchové byli přebyteční.
Jedeme na teambuilding (2023)
Něco takového jsem čekala, takže vlastně asi v pořádku.
Martin Škrtel: Buď, alebo (2023)
Martina sice neznám, ale dokument je to povedený.
Víkendoví rebelové (2023)
Moc hezké i v případě, že fotbalu neholdujete.
Pohled zevnitř: Severní Korea: Příští vůdce (2020) (TV film)
Fakt miluju tyhle konspirační teorie, nicméně NK je dream republika.
Zlato (2022)
Extrémně introvertní film.
Casagrandovi ve filmu (2024)
Pro cca 10ti leté děti je to perfektní!
Femme (2023)
Strašně super!
French Girl (2024)
Poměrně velká romantika, ale místy je to i dost zábavné.
Hrozba smrti (2024)
Za mě dost povedené!