Recenze (1 078)
Párty Hárd (2019)
Samoúčelová blbost, doslova o hovně. Technicky to bylo nad průměrem, náplní dno. Kdyby mi bylo deset, tak se asi zasměju, takhle jsem se zedvakrát uchechtl. Jinak dno, což je škoda, Život není krásný, Máma má raka a i ta Jehovova pomsta byla lepší. 2* a.k.a 30%
Dracula - Pravidla bestie (2020) (epizoda)
Dracula jako nemilosrdná bestie se zálibou v trhání jeptišek vlky. Konečně trochu přísnější adaptace. Ale neočekávám, že se bude kvalita držet. 4* a.k.a 75%
1917 (2019)
Neviděl jsem nikdy tak technicky dobře natočenej film. Jeden střih je tam jistej, jinak jsem si žádnýho nevšimnul. Jinak je to trip z bodu A do bodu B ,,v reálným čase”. Technicky je to špička, náplní pro mě slabší. 5* a.k.a 90%
Holka z livechatu (2018)
Buchtě šlohli porno účet. Toť vše ke kvalitě filmu. 2* a.k.a 25%
Marianne (2019) (seriál)
Z celkem působivýho prvního dílu se to změnilo v recyklát hromady filmů a nápadů, co už někde byly a lepší. Škoda. 3* a.k.a 55%
TY (2018) (seriál)
Ze startu celkem fajn stalking a posedlost. Postupem času to vadne jak falus, konec první série a start druhé je oproti zbytku celkem dno, nemám v plánu se na druhou sérii ani dodívat. 3* a.k.a 40%
Oblast 51 (2015)
Zas taková sračka to nebyla. Mělo to pár cool momentů a natočený to nebylo nejhůř, jsou rozhodně mnohem horší found footage filmy. 3* a.k.a 50%
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
Lehkej mix žánrů a platform, trochu Carrie, trochu Life is Strange, špetka End of the Fucking world, ve výsledku lehkej nadprůměr, poslední díl to zachránil. Krátkých 20 minut tomu sedí. 4* a.k.a 75%
Maják (2019)
Dostal jsem zhruba co jsem čekal. Na majáku uprostřed moře dva špinavý a divně mluvící námořníky s ponorkou jak hajzl. Patizón mě nezklamal, DaFoe (to přijmení žeru) bavil. Do toho mix Biblických žvástů a námořních legend, masturbující Pattinson a litry pálenky. Artovější snaha pojetí je vidět. 4* a.k.a 80%
Zakladatel (2016)
Klasicky dobrej Keaton to tu celý táhne na zádech. Ten film je nemastnej a neslanej přesně tak, jak hranolky z Mc. Zajímavej pohled do pozadí vytvoření gigantické frančízy, ale hrozně nudnej. Za zmínku stojí jen knowledge a Keaton. 3* a.k.a 55%