Oblíbené seriály (7)
Dr. House (2004)
Lovci duchů (2005)
Taková normální rodinka (1971)
Podfukáři (2004)
Dexter (2006)
Za ten konec jsem jednu hvězdu stáhla dolů, je mi líto, ale poslední série celý dojem pokazila a závěr - to je tvůrčí tragédie.