Oblíbené filmy (8)
Skvělí chlapi (2000)
Requiem za sen (2000)
Akira (1988)
zatial som este asi nevidel lepsie anime...my personal favorite
Klub rváčů (1999)
Ran (1985)
spolu s Rudovousem, Krvavym trunem,pre mna osobne najlepsi Kurosawa...
zatial som este asi nevidel lepsie anime...my personal favorite
spolu s Rudovousem, Krvavym trunem,pre mna osobne najlepsi Kurosawa...