Poslední recenze (269)
Křivák (2018)
Zdalo sa to trochu nasilu pozliepané, motivácia občas pochybná, plus do toho špióni. Menej je niekedy viac. Ale na Urbana a Vergaru sa dalo pozerať.
Sedm a víc (1973)
Zo začiatku trochu neprehľadná old school kriminálka. Naháňačka a myčka mali čosi do seba, ale v dnešnej dobe už trochu omšelé, ako starý vlnený kabát po dedovi.
Seveřané (1992)
Holandská lynchovina v lego mestečku, pacienti a páchatelia, nepredvídateľný dej a magický les. Po návšteve cofeeshopu niekde v Amsterdame by som tomu dal aj 5 hviezdičiek.