Recenze (13)
Nevěrná (2002)
První polovina super, pak si to Lyne docela zkazil..
Teď a tady (2012)
Zase další film po kterém ta slzička prostě ukápla chtě nechtě (naposledy to bylo Je to i můj život). Nádhernej a zárověň šíleně smutnej film. Dakota byla famózní!
Útěk z planety Země (2013)
Strašně mi to připomíná Planetu 51, ať už stejným stylem postav, tak i trošku příběhem (pravděpodobně stejný autor, nebo studio - to jsem nikde nedohledala). Jinak je to, ale pěkný animák, patří do řady těch lepších. Jak už bylo řečeno, spíše pro děti :-)
Maturita duchů (2012)
Ze začátku celkem nuda, málem jsem to vypla (po scéně s duchem uprostřed parketu). Ale na konec se z toho vyklubal celkem slušný film! P.S. duch s věčnou kocovinou a růžovýma blitkama neměl chybu :D
Kachorra (2002) (seriál)
Já nevim jak vy, ale já jsem tenhle seriál na základce zbožnovala a když si to vezmu zpětně, tak to neni rozhodně odpad... za odpad považu Tisic a jedna noc apod. Natalie je zábavná, takže bych se na to koukla i teď po letech (ale asi bych to tolik nehltala, jako dřív). Člověk musí vzít v potaz to, že to opravdu je telenovela. Toť můj názor:-)
Vyprávěj (2009) (seriál)
3* jen za díl o Naganu, který se mi fakt libil.. jinak to nenadchne, ale ani nepotěší.
Zrcadla 2 (2010)
Po jedničce jsem se těšila, že to bude mít návaznost, ale bohužel. Jinak to bylo pěkné:-)
Crash Road (2007)
Agára příšerná, ale mě se to docela líbilo:-)
O pokladech (2012) (TV film)
Nechápu ty odpady... Přinejmenším to bylo vtipné a originální. Já se bavila:-)
Kurt Cobain - About a Son (2006)
Přestože mne celkem mrzelo, že to bylo bez obrazu, dávám 5*. Kurt byl neskutečný a nikdy jsem nikoho neobdivovala a zároveň litovala, tak jako jeho. Kéž bych mohla zažít jeho jeden jediný koncert:-)