Recenze (16)
Plnou parou vzad! (2002)
I přeze všechny negativní vlastnosti filmu, jako děj atp., jsem se i docela i párkrát pousmál nad absurditou některých scén a celkově musím říct, že sem se i relativně bavil a s rukou na srdci mohu prohlásit, že sem viděl už mnohem horší filmy.
Setkání v červenci (1978)
Tomáš Holý snad dokáže rozzářit jakýkoliv film a není tomu jinak ani u Setkání v červenci.
Legionář (1998)
Van Damme se do této role moc nehodil. Mezi ostatními legionáři byl jak pěst na oko a celkově tento film nemá nijak dobrý příběh a scénář taky zrovna moc nekypěl kvalitou. 40%
Hračka (1976)
Jako malý sem se u tohoto filmu vždy velice bavil a snil o tom, že jednou budu mít taky tolik hraček, co Eric. Jinak fajn komedie se špetkou ponaučení pro děti... 75%
Smrtící léčba (1996)
Z tohoto námětu by se dalo udělat mnohem víc, než co pan Apted skutečně utvořil. Nebo spíše uhňatlal?
Jak se krotí krokodýli (2006)
Paní Poledňáková, jak hluboko jste klesla... Po výborných dvou dílech s Tomášem Holým je toto slátanina všeho možného. Nejhorší na tom je, že v celku to absolutně nedává nic dohromady. Žádnou myšlenku, nic... Ztráta času!
Cesta kolem světa za osmdesát dní (1956)
Velice zdařelá "verneovka" o cestování Philease Fogga, přesto moc táhlá a časově náročná. 60%
Popelka (1969) (TV film)
Klasická česká pohádka, výborně zpracovaná. Dvě věci mě překvapily. Jan Tříska coby potulný bard, to bylo milé překvapení, a "chladný" princ bez nějakého hlubšího charakteru a jeho zpívání bylo pro mě dosti utrpení. 80% za prince
Casper - První kouzlo (1997) (TV film)
Jiný režisér, jiný film. Ovšem není pochyb, že Casper v podání Brada Silberlinga byl mnohem zábavnější. 45%
Pravidla moštárny (1999)
Velice zvláštní film s výbornou kamerou a hudbou, které zvýrazňují dojemné chvilky s famózními hereckými výkony. 80%