Poslední recenze (12)
Náves (2006) (seriál)
Tak jsem se právě dodíval na první díl s názvem Blonďák, a celkem mi padla čelist. Když seriál běžel v televizi, tak jsem ho nějak propásl. Co říct? Nevěřil bych, že bude lepší než Náměstíčko, ikdyž je to psané pod stejnou taktovkou. Dramaturgie Arichteva, Svoboda nemá chybu. K Marče Arichtevi mám slabost, páč jsme s ní před pětatřiceti lety žili v jednom baráku a jako nemluvně mě občas hlídávala. Uvidíme, jak se seriál rozvine, ale zatím nemůžu dát nic jiného, než čtyři hvězdy. Bravo
Gravitace (2013)
Rozhodně nejlepší film z vesmíru, který jsem kdy viděl. Efekty úžasné, škoda že jsem film neviděl ve 3D. Sandra hraje slušně a George jí v tom zdárně sekunduje. Spolu s Rivaly určitě top film roku 2013. Nechápu, jak se na ČSFD můžou najít pitomci a nazvat tento snímek odpadem.
Collateral (2004)
Nepříliš napínavý thriller, který mě nějak zvlášť neoslovil. Tomáš s šedivými vlasy mi nepasoval. Děj zmatečný a nezáživný. Na večerní pokoukání u televize dobré, ale nic víc