Recenze (178)
V pasti (2016) (seriál)
Jednoznačne najlepšia islandská šleha, akú som kedy videl. 5* bez rozmýšľania.
Bosch (2014) (seriál)
Asi najlepší, ozaj najlepší seriál aký som kedy videl.
Den fördömde (2010) (seriál)
Prvé dva diely sú podľa kníh Temné tajomstvá a Učeň. Tretí a štvrtý už je veľmi voľné pokračovanie a vzťahy sa vyvíjajú inak ako v nasledujúcich knihách... Ale Švédi sú Švédi - je to ŠUPA. Perfektné - stojí za pozretie. Pre milovníkov severskej krimi určite.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Super počin nielen slovenskej RTVS. Nemám v láske historické filmy, ale toto je výborné. Ešte druhý diel, ten by mal byť ešte lepší. 5/5!
Dívka ve vlaku (2016)
Kniha od Pauly Hawkins mala taký marketing, že sa zdalo, že je to naj bestseller v galaxii. Po prečítaní som skonštatoval, že to bola neskutočná rozťahaná nuda. Zato film bol o poznanie lepší. ***
Ostravak Ostravski (2016)
Čekal jsem víc, ale mohlo to byt horší, nebylo to špatné ;-)
Závěť (2007)
Perfektné. Emir je typický, jeho filmy sú nezameniteľné.
I Hope They Serve Beer in Hell (2009)
Ale čo, celkom to šlo. Na fakt, že šlo o komédiu, dá sa to pozerať. Oddychovka.
In the Blood (2014)
Noooo. Neviem, neviem... Dej mi na konci nedával absolútne žiadnu logiku... Ďakovať páchateľovi za záchranu života, c-c-c... Malo to síce dynamiku, ktorá ale slabla s plynúcimi minútami filmu. Nepovedal by som, že ide o úplný trash, avšak viac ako 1* nemôžem dať. Záver filmu úplne dosrali. A tiež Trejo - jediný kvázi ťahák sa mihol v dvoch trojminútových scénach. A jeho fakt nemusím... Pocity mám véľmi véľmi rozporuplné. Pozrel som a snáď zabudnem :-)
Svatba mezi citróny (2012)
Trochu čajové, ale pozerateľné. Dávam 5*. Susanne nesklamala, napriek komentárom, negatívnym, ktoré tu čítam... Vždy lepšie toto, ako rôzne americké prdičky o ničom.