Recenze (178)
Adamova jablka (2005)
Toto si vždy rád pozriem. Je to tak absurdné, až je to krásne. Videl som tento film niekoľkokrát, ale stále je to pozerateľné. Napr. teraz vďaka ČT2.
Adoration (2013)
Každopádne to je jeden z tých zaujímavých a nekonvenčných filmov...
Americká panna (2009)
Booooooože! To je srágorka. Neskutečná kravina. Po 10 minutách off.
Americký zločin (2007)
Som zhnusený z tej reality... Je to hrôza. Banisevskej a jej podobným je trest vo väzení málo. Mali by ich zaživa kuchať, špiny hnusné!
Amish Grace (2010) (TV film)
Neskutočne silný film...
Argo (2012)
Nič moc. Ospevovaný Oscarový bluf...
Atlas mraků (2012)
Veľmi zaujímavý film. Masky úplne super. 3 hodiny prešli ako nič :-)
Babovřesky (2013)
Zdeněk Troška sa vyjadril, že on je "značka" a na jeho filmy sa chodí kvôli tejto jeho značke. Žiaľ nie je tomu tak. Už tie jeho komédie nie sú tým čím bývali. Dávam 3* za herecké obsadenie. Inak to stálo jak sa povie za prd. Natáčajú už i dvojku, tú si však ťažko už pozriem... Po skúsenosti s týmto... Stačilo... Aj keď zase lepšie ako nejaký americký shit ;-) http://style.hnonline.sk/kultura/c1-59371720-zdenek-troska-pre-hn-som-znacka-ludia-chodia-na-trosku
Bezpečný přístav (2013)
Úplne perfektný oddychový romantický film. Nechápem, načo to všetci pozerajú a potom tu vypisujú komenty, aké to bolo plytké a o ničom... Ak viem, že predloha je od Nicholasa Sparksa, ktorý píše len takýto žáner, načo by som šiel na taký film, keď viem, že sa mi to nebude páčiť? Mne sa tento film páčil, už len tým, že presne to, čo som od toho čakal, to som aj dostal... A to nie som teda ani romantik... 4*
Blonďáček (2007)
Krásny film!