Recenze (178)
Kdo je tady ředitel? (2006)
Úplný úlet Lars von Trier. Pecka! Toto som nečakal. Super zábava :-)
Vražda - Série 2 (2009) (série)
Zatiaľ 5* po prvej epizóde. Má to správny drive! Oceňujem, že bude 10 epizód po cca hodine, tiež počin Českej televízie uviesť to na ČT2.
Amish Grace (2010) (TV film)
Neskutočne silný film...
Teď a tady (2012)
Úžas... Ale zase aj - veľmi smutný film. Dakota hviezdila - veľmi dobre. Plný počet *
Střelec (2013)
Film sa mi páčil. Bol to z môjho pohľadu politický thriller. Natočené výborne. Dánske filmy sú dobré v tom, že málo vecí prikrášľujú. Skôr sú realistické. Postavy presvedčivé. Celkom napínavé.
Ctihodný občan (2009)
Toto je iná káva! Perfektný film. Plne spĺňa moju predstavu o thirilleri. Full 5*=100%
Pomsta mrtvého muže (2013)
Toto je jednoznačne najväčšia ŠUPA za posledný filmový polrok. Snáď ešte Jagten. Jagten a Dead Man Down. Oplev je Oplev... Vidno, najlepšie filmy sú zo severnej Európy. Aj keď môžu byť natočené v Amerike. Oplevove sú neopakovateľné, priam perfekcionistické. Inak to, čo tu napísal J*A*M*B*O ako obsah filmu sa vôbec nezhoduje so skutočnosťou. Film je úplne o niečom inom... Je to film o pomste, alebo dvoch pomstách a nie o tom, že "teď dostal za úkol zlikvidovat dívku, s níž má jeho šéf nevyřízené účty. Ne všechno jde ale podle plánu a Victor se do ní zakouká a rozhodne se jí pomoci v boji proti bývalému chlebodárci." Tiež obsah B-Boya je nanič. Nechápem, ako obsahy filmov môže písať niekto kto ich nevidel.
Gran Torino (2008)
Vynikajúci film. Clint je úplne perfektný.
Stockholm East (2011)
Toto je ŠLEHA. Doslova. Presne takéto typy mám neskutočne rád. Poctivá severská kinematografia. Príbeh, atmosféra, hudba, zápletka a rozuzlenie. Contrastic - plne sa s Tebou stotožňujem, najmä názoru na americké sucks. Európska a najmä severská kvalita opäť nesklamala. Ani si neviem spomenúť, či som niekedy videl vyslovene zlý švédsky, nórsky, dánsky, fínsky alebo islandský film. Asi nie...
Most (2011) (seriál)
Vynikajúci seriál! Update 10.12.2013: Práve som dopozeral 2. sériu a je to úplná pecka!