Recenze (178)
Jako bych tam nebyla (2010)
Veľmi silné a veľmi smutné, že človek dokáže robiť zle druhému človeku, ktorého ani nepozná a ktorý nemá žiadnu vinu... Neskutočné... :-(
Adoration (2013)
Každopádne to je jeden z tých zaujímavých a nekonvenčných filmov...
Yuma (2012)
Nostalgia! 4*
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Vcelku to šlo. Presne to čo sa od toho dalo čakať, to aj bolo... Nechápem komentujucich, čo tu vypisujú... Keď viem o čom to celé bude, tak sa rozhodnem, či to budem pozerať alebo nie, nie?
Kšeft na jeden den (2012)
Celkom dobrý thriller. Predvídateľný dej, ale napriek tomu napínavý. Čo mne osobne sa na tomto najviac páčilo, bol výber hudby. Úžas!
Můj život bez vás (2011)
Taký milý pekný oddychový film. Francúzi toto fakt vedia. Klobúk dole :-)
Pokoj 304 (2011)
Film bol zvláštny. Preto 4*.
Inspektor Barbarotti - Verachtung (2011) (TV film)
Celkom to ušlo. Trochu inscenácia, ale Håkan Nesser je Håkan Nesser...
Joanna (2010)
Silný a smutný film...
Za borovicovým hájem (2012)
Celkom to ušlo. Trochu pridlhé, zvlášť, keď v 56. minúte hlavný hrdina ide pod kytičky...