Recenze (178)
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Super počin nielen slovenskej RTVS. Nemám v láske historické filmy, ale toto je výborné. Ešte druhý diel, ten by mal byť ešte lepší. 5/5!
Dívka ve vlaku (2016)
Kniha od Pauly Hawkins mala taký marketing, že sa zdalo, že je to naj bestseller v galaxii. Po prečítaní som skonštatoval, že to bola neskutočná rozťahaná nuda. Zato film bol o poznanie lepší. ***
Ostravak Ostravski (2016)
Čekal jsem víc, ale mohlo to byt horší, nebylo to špatné ;-)
V pasti (2016) (seriál)
Jednoznačne najlepšia islandská šleha, akú som kedy videl. 5* bez rozmýšľania.
Bosch (2014) (seriál)
Asi najlepší, ozaj najlepší seriál aký som kedy videl.
In the Blood (2014)
Noooo. Neviem, neviem... Dej mi na konci nedával absolútne žiadnu logiku... Ďakovať páchateľovi za záchranu života, c-c-c... Malo to síce dynamiku, ktorá ale slabla s plynúcimi minútami filmu. Nepovedal by som, že ide o úplný trash, avšak viac ako 1* nemôžem dať. Záver filmu úplne dosrali. A tiež Trejo - jediný kvázi ťahák sa mihol v dvoch trojminútových scénach. A jeho fakt nemusím... Pocity mám véľmi véľmi rozporuplné. Pozrel som a snáď zabudnem :-)
Nedotknutelní (2014)
Ak som teda niečo v živote nepochopil, tak je to práve tento film... Otrasná chujovina bez hlavy a päty.
NON-STOP (2014)
Celkom sa to dalo...
Tajné životy (2014) (seriál)
Na 5* to nie je, ale stále je to lepšie ako americké nezmysly. Bodaj by bolo viac slovenskej tvorby. Celkom sa to dá pozerať.
Adoration (2013)
Každopádne to je jeden z tých zaujímavých a nekonvenčných filmov...