Recenze (173)
Tiché místo (2018)
Strach a NAPĚTÍ, to jsou hlavní klady Krasinskiho filmu. V kině to byla bomba. Šup sem s dvojkou.
Predátor: Evoluce (2018)
Nový Predátor nekráčí ve stopách svých předchůdců a to je bohužel velká škoda.. Shane Black má svůj styl a já mu ho neberu, ale k predátorům se zkrátka a dobře nehodí. Atmosféra neohromí, k postavám jsem si nenašel cestu a když natahovaly bačkory, bylo mi to šumafuk (na rozdíl od 1). Vylepšování emzáků beru jako slepou uličku, klidně by stačil klasický predátoří lov tak, jak ho znám z jedničky. Když to prostě a jednoduše shrnu, Evoluce je vlastně krvavá, nahláškovaná komedie/thriller. 3 hvězdy dávám jen a pouze z nostalgie k monstru a některým trefným hláškám..Do kina asi nemá cenu chodit, pokud nejsi skalní fanoušek.
San Andreas (2015)
San Andreas nedokáže zaujmout vůbec ničím...kromě názvu.
Jurský svět (2015)
Achjo.. co mi to s tím Jurským parkem udělali? :-( Na digitální triky si samozřejmě nemůžu stěžovat..ale namixovat si dinosaura jako pejsek s kočičkou? Běhat po lese v lodičkách na podpatkách? To snad ne :D. Čekal jsem něco na způsob jedničky a byl jsem zklamán. Ale jen abych nenadával, tak závěrečný souboj stál za to.
Poslední rytíři (2015)
Poslední rytíři jsou koukatelnou jednohubkou, to ano. Bohužel je sráží dlouhá stopáž a skoro až plytký příběh, herci se nemohou opřít o své postavy a tak i takový Morgan Freeman (dobře..byl ve filmu asi 20 min) zapadá do šedi průměru. O moc radši si pustím velmi podobný film Král Artuš (též Clive Owen).
Kingsman: Tajná služba (2014)
Absolutní bejkárna. Ovšem tak dobře natočená a s tolika úžasnými fóry, že si jí člověk prostě zamiluje.
Hodiny (2002)
Konečně po delší době film, u kterého stojí za to psát komentář. Hodiny nejsou typ filmu, na který další den zapomenete. Jedná se o vážné, strhující drama, ve kterém je řečeno tolik životních pravd a myšlenek, že je všechny zatím úplně nepobírám. To nejdůležitější, co filmu dává tu nejlepší tvář, je scénář a umění třech žen, tedy třech hlavních představitelek. Z nich se mi nejvíc líbila Nicole Kidman a dále Ed Harris. Scéna, kdy on sedí na parapetu a promlouvá s Clarissou je pro mě tou nejlepší scénou, na kterou nezapomenu.
Svět podle Prota (2001)
No jako film pěknej, ale na K-Paxu bych š*kat nechtěl!
Vzpomínky na lásku (2004)
Do dneška bych se při otázce: "Je možný brečet u romantickýho filmu, vole?" upřímně zasmál a odpověděl: "Jasně že ne, vole". Dneska říkám.."Ano, je". Zdrcující.
Truman Show (1998)
Poprvé jsem viděl film s Jimem Carreym, který mě bavil... do mých oblíbených herců má sice daleko, ale překvapil hošánek. Nejlepší byl ovšem řízek ve vaně. Dobrou noc, dobrou noc a dobrou noc!