Recenze (179)
Venom (2018)
..kino Chodov 3D !!!
Blade Runner 2049 (2017)
..co to bylo??? ..to byla kuwa slabota
Vražedná práva (2014) (seriál)
..tak po první sérii fakt hustota...kuwa žrádlo...
Warcraft: První střet (2016)
..kino Zličín 3D !!!
Pyramida (2014)
..tak na 65 minutě jsem se málem posral... :-) ..dobrej horůrek, dávám 69,9%
V oku tornáda (2014)
..tak to bylo k sežrání :-) ..opravdu parádní efekty, ..to ohnivé tornádo či létající letadla bez pilotů :-) ..a nakonec samotné oko tornáda ... fakt dobrota !!!
Případ pro exorcistu (2015) (seriál)
Klárou Melíškovou jsem se fakt bavil :-)
Strážci Galaxie (2014)
..parta pitomců co stojej v kroužku ... :-) :-) :-)
Tři bratři (2014)
..jako pohádka ne, ...ale zpěvem jsem se bavil :-) :-) :-)
Detektiv Varg Veum: Hořké květy (2007)
..tak nějak první díl mě nedostal ale cejtím že se to rozjede :-) ..tak budem věřit :-) ...