Oblíbené seriály (7)
Pýcha a předsudek (1995)
Simpsonovi (1989)
Física o química (2008)
Hercule Poirot (1989)
Červený trpaslík (1988)
Hra o trůny (2011)
Žena za pultem (1977)
Moc milý seriál, příjemně mě překvapil, jelikož pověst, co jej provází, je nevalná. Pravda, působí trochu jako z jiného světa, který jsem nezažila, ale jako výlet do té doby ok. Sice příliš idylické zobrazení, protože silně pochybuji, že by se našel kolektiv takové soudržnosti s vedoucím - bodrým chlapíkem, přísným, ale spravedlivým, jenže tak je to asi všude a ne nevyhnutelně to souvisí s onou dobou. Protože ty seriáloví doktoři jsou také tak laskaví a policisté féroví drsňáci, aby je pohledal. Herecké výkony jsou vesměs ucházející, uvěřitelné, a ačkoli příliš divadelně úpěnlivá J. Boušková mě iritovala a "hezká tvářička" řeznice Lada zahrát neumí, tak Dana Medřická, D. Kolářová a hlavně úžasná Hana Maciuchová jsou perfektně obsazené do pěkných, živých rolí. Co se týká hlavní dvojice - je celkem sympatická. Takže jako příběh o obyčejných lidech, jak to beru, fajn.