Recenze (106)
Strážci Galaxie (2014)
Jednoznačně jeden z nejhorších filmů z "Marvelovské produkce". Gigantická porce nudy, nulový příběh a rádoby vtipné hlášky, které jsou bohužel spíš trapné. Hvězdička navíc za vizuální zpracování, to je opravdu nádherné, to se musí nechat, ale jinak není co hodnotit. Komerční brak, který jen vyplňuje mezeru v Marvelově schématu. Pokud ho přeskočíte, nic tím nezkazíte - spíš naopak.
Velký Gatsby (2013)
Jedno z "nejepičtějších" milostných melodramat, jaké jsem kdy viděl. Nádhera a dojetí.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Já myslím, že závěrečná věta filmu je takřka všeříkající: "Akční scény s automobily zachycené v tomto filmu jsou nebezpečné. Byly natáčeny v bezpečných podmínkách pod dohledem profesionálních kaskadérů a na uzavřených silnicích. Pokusy o jejich napodobování jsou krajně nevhodné ..." Prostě Fast&Furious. Ale s realitou to nemá nic společného.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Skoro lepší jak novodobý Souboj Titánů. Kdybych šel do kina na tohle namísto Souboje Titánů udělal bych určitě líp.
Sherlock (2010) (seriál)
Nikdy bych nevěřil, že je možné Sherlocka Holmese přenést do 21.století. A věřte mi, že to lze a ještě k tomu brilantně a se ctí.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Z výborného příběhu, promyšleného děje a kvalitních vizuálních efektů se staly "Strážci vesmíru". Tento díl nikdy neměl spatřit světlo světa. Přesně ten případ, kdy druhý díl stojí za .....
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Nebylo to vůbec špatné, pro fandy Harry Pottera skvělé vyplnění čekání na další díl Harryho. Kamera, scénář, nápad a herecké výkony byli velmi kvalitní. Není a nebude to sice žádný kult jako LOTR nebo HP, ale jako béčková napodobenina, proč ne.
Mejdan v Las Vegas (2008)
Relaxační komedie, která rozhodně není špatnou volbou. Pokud se chcete odreagovat a podívat se na vtipnou stránku manželství můžu jen doporučit, hodně vtipných situací z manželství, budování kariéry a divokých mejdanů. Proč ne.
Monstrum (2008)
Alá "blairwitch", ale jinak nic moc. Po dlouhé době sice něco nového v akčním žánru, ale bohužel než jsem zaregistroval "posunutí děje", tak příběh skončil. Dobrý film na večer, nic víc, nic míň.
Quantum of Solace (2008)
Bondovka přesně taková, jaká má být.