Recenze (3 481)
Ninja Bachelor Party (1991)
Čistý punk film. Bill (legendárny komik, ktorý prerazil a hneď umrel) Hicks, s pár kamošmi, natočili na domácu kameru túto paródiu na kung-fu filmy, a následne ju troma hlasmi celú predabovali. Výsledok je čistá šialenosť, pripomínajúca viac klip od Beastie Boys, ako normálny film. 5* alebo odpad!, hlavne si to niekto kuknite!
Jessica Jones (2015) (seriál)
Ku koncu dosť naťahované, hlavným negatívom boli ale seriáloví herci, resp. postavy. Celé línie s Darvilleom a Moss -> utrpenie. Plus záporáci druhej a tretej série. Zaujímavý bol Tennantov Killgrave v prvej sérii a vývoj Trish v ďalších dvoch. Ale hlavne Ritterka a Jessica Jones. Bendisov komiks je bomba a jej casting čistá výhra. Nedávno sa niekde vyjadrila, že by si rolu rada zopakovala, tak dúfam aspoň v cameo (najlepšie keby odklepli Raimimu štvrtého Spideyho).
Jessica Jones - Alias všechno (2019) (epizoda)
Kvalitné zakončenie.
Navalny (2022)
Na jednu stranu veľmi okato oslavné a propagandistické (heroizácia, blažená hudba, kŕmenie poníkov), na druhú maximálne zábavný investigatívny thriller. Prikloním sa k vyššiemu hodnoteniu, pretože Rip.
Případ Nile Hilton (2017)
Mám pocit, že filmom sa tu pre zaradenie neo-noir pravidelne prilepšuje. Exotické prostredie a cool herec, len mňa tieto smrteľne vážne veci trochu nudia. 70%
Americká fikce (2023)
Skvelá komédia, ktorú u mňa (subjektívne) trochu kazia iba tie meta konce. Wright výborný. 85%
Oscar 2024 (2024) (pořad)
Veľmi uspokojivé.
Star Trek IV: Cesta domů (1986)
Komediálne eko dobrodružstvo. Podobná úroveň ako predošlé dva filmy (3,5*), len žánrovo trochu inak. Kvality jednotky už pôsobia nedosiahnuteľne.
R.M.N. (2022)
Aktuálna téma, kvalitne spracovaná. Čiastočne iba nechápem, prečo sa jej Mungiu začal venovať až v polovici filmu.
Hra s duchy (1986)
guilty pleasure.