Recenze (3 467)
Ten, co tě sleduje (2014)
Bavil som sa, ne že ne. Ale ostatné filmy o Batmanovi mi prídu prepracovanejšie... (bitch please)
W. (2008)
Walter bol alkoholik. Chcel hrať basseball, ale nevedel to. Vlastne nevedel nič. Pretože bol debil. Priezvisko Bush sa nezaprie, keď máte vplyvného tatka, stačí zaťahať za nitky a dostanete sa kam chcete. Dokonca vám nemusí veriť ani ten fotrík. A tak si Junior razil cestu až do Bieleho domu, aby to pokazil aj tam a všetci sa zaňho zas museli hanbiť. Pretože bol debil.. Skvelá satira. Miestami skoro až komédia; Bush rozpráva o vojne, na pozadí hrá song Robin Hood. Bush neustále s plnou hubou, Bush na záchode, Bush nechápavý.. Informačne tak na úrovni Michaela Moorea a ešte vtipnejšie
Železná lady (2011)
Prvýkrát, čo mi niekde vadil Jim Broadbent. Dobrý film, nezaujatý, konštatujúci a nesúdiaci. Čo rozhodne nepotreboval, bola jeho komická postavička. A halucinácie, popri štátnických gestách, prejavoch a ideách, značne ponižujúce. Tá forma nepustí, rozpráva o zásadovom človeku; jeho rozhodnutia sú možno chybné, no nevyjadruje sa k nim, aby si každý urobil vlastný názor. A pritom ho polku filmu vykresluje ako magora, ktorého vrcholom je revolúcia manželovho šatníku
Královna Margot (1994)
Sektárske intrigy doby plesnivej
Interstellar (2014)
Pre fanúšika žánru maximum. Možno príliš. Pri tak ďalekých cestách vždy hrozí, že sa stratíte, alebo nenájdete uspokojivý koniec. Po tom všetkom čo predchádzalo; objavovanie nových svetov až k horizontu udalostí, k niečomu, čo nedokáže vymyslieť ani Nolan. Za tú cestu každopádne díky
Nežná 1989 - 20 rokov manželstva so Slobodou (2009) (TV film)
Začalo to Bratríčkom, cez "Prečo sa máme rozísť", až k "Neublížil som", čo v istej miere pokračuje dodnes. 25 rokov od pádu režimu; v ČR protesty proti prezidentovi, u nás proti vláde; stále sa nás drží bolševická rakovina. V kocke to mapuje Krejčov výborný (výborne zostrihaný) nezaujatý dokument. Akurát dvojnásobná stopáž by mu neškodila. Miestami slzy, miestami žalúdočná nevoľnosť, toľko sentiment, toľko zbojníci. Neobviňujte systém, ale zlodejov čo si stále volíte, milí moji ignoranti
Dovolená za trest (2014)
Ondro mal pravdu, že po trafke, dám tomuto Sandlerovi vysoké hodnotenie. Ja som mal pravdu tiež, bola to sračka. Iná než som čakal, taká tá pozitívna, pohodová sračka, nebál by som sa až použiť zdrobneniny. Minimum fekalizmu, Drew ňuňu, Wesley Crews (trafka) .. Sandler s Coracim zabodovali, navodili mi dobrú náladu a z rodinného filmu nemám ani chuť vracať. Našli mieru
Magický hlas rebelky (2014)
Mám len malú výtku. Písal/a už o tom Slarque; toto nebol dokument, to bola oslava. Pekne natočená, pútavá, emočne silná.. A ja si opäť vydychujem, do akej som sa narodil doby. Ať mír dál zůstává s touto krajinou.. Zbohom buď, Ivane. Na večné časy. Dúfajme
The Bay (2012)
Nebavilo. Ubiehajúcim časom začne byť pohľad na vodu vskutku nepríjemný a vyrážky nechuť, ale na horor toto nestačí. 50% a od Levinsona som niečo podobné vážne nečakal. Aspoň že tá novinárka bola s tou svoju košielkou sexi
Babadook (2014)
Takto intenzívny rozbeh som nezažil už dlho, resp. on tam rozbeh ani neni, film šlape od začiatku; od začiatku postavy sprevádza obrovská nervozita, neskôr prerastajúca v psychické poruchy (to nie je spoiler, uvidíte). A tak to ide zhruba polku filmu, potom príde ten pomyselný flop, čo som celých pätnásť minút považoval za kameň úrazu, kým sa to zase nespravilo, pritlačením na hororovú strunu. Dávam 4*, zato maximálne