Recenze (29)
The Channel (2023)
Pokud se chcete podívat na pěknou střílečku co není naboostěná moderníma ho**ma, tak je tohle pro vás. Čisté a jednoduché. Underrated na ostatnich platformách.
Moře klidu (2021) (seriál)
Kdyz mate blbej scenar tak s tim proste nic nevymyslite. Rekl bych, ze to je pekny serial, pokud vypustite logiku.
Utajený pasažér (2021)
Ztrata casu
Who am I - žádný systém není bezpečný (2014)
Konecne film, ktery pojednava o hackerstvi, kde neni jen schovany kid v cepici nekde v dire a hackuje na dalku, ale ukazuje to, ze hackerstvi neni jen o pocitaci, alw silnejsi a efektivnejsi je hacknout cloveka, coz dela mnoho lidi denodenne, pekny film.
Mulan (2020)
Bohužel je to velice ostrouhaná Mulan.
Zaklínač - Série 1 (2019) (série)
Je to dobrý... byl jsem překvapen z počátku jak moc dobré to je, zajímavý scénář, magie je ve světě jemně a skvěle přidána, žádný čáry máry s efektama z garáže jak jsme často zvyklí, bohužel mě po nějaké době mi začali vadit, některé detaily, které tu nebudu psát ať vám nekazím zážitek, a to nejhorší od 3tího dílu jsem měl pocit, že se dívám na "Xenu" v mnoha aspektech mi to připomínalo seriál Xenu nebo Herculese, kde si to jde týpek rozdat s kouzelnými stvořeními a má vtipného a hloupého kámoše
6 underground: Tajné operace (2019)
Skvělá oddychovka, dal bych tomu více, ale na to je to moc oddychovka :D pokud bych soudil pouze film ne s porovnani ostatnich filmu na csfd tak tomu dam 90% co jsem čekal to jsem dostal
Král (2019)
Poctivá práce, jednoduché a skvělé ve všech aspektech
Cesta ke svobodě (2019) (TV film)
Kdybych měl hodnotit dokument jako dokument dostal by asi za 3*. Naštěstí cíl, který jsem očekával a doufal, přinesl a proto dávám 5 hvězdiček, aby se to dostalo výš, vidělo to více lidi a zůstal tento den ve více pamětích, více takových dokumentů.
Šíleně bohatí Asiati (2018)
Skvělá komedie, bohužel, aby člověk pochopil hodně vtipů a některých scén je potřeba znát velice dobře asijskou kulturu, což je vidět v komentářích a hodnocení ostatních uživatelů.