Recenze (16)
Stranger Things (2016) (seriál)
Výborně natočený seriál, dobrý výběr herců,kteří svojí roli fakt dobře hrají. Super hudba a hlavně ta úvodní znělka. Ani u jednoho dílu jsem se nenudil a už se těším na další pokračování. :)
Vzpomínky na lásku (2004)
Není ostuda brečet, kdo má city, tak u tohoto filmu si hodně pobrečí, není to ale hlavně film o brečení,ale o zamyšlení, velmi silný a krásný natočený snímek, nečekal jsem že JK natočí nejlepší romantický film !!!
Interstellar (2014)
Film o kterém hodně přemýšlím, jestli má patřit mezi nejlepší, či ne. Já si myslím, že ano, má své chyby, ale já miluji filmy od Nolana a celkově jeho díla. Velmi pěkně natočené, emoce, herci hrají super a podíváná nemá chybu. Těším se na další filmy u mě 5* a neměním !
Želvy Ninja (2014)
Horší 3*ka, pěkná podívaná, příběh slabý/nuda, Dobrá hláška Michelangelo: "Nikdy jsem nepochopil konec seriálu Ztraceni". Já taky ne :)
Godzilla (2014)
Velké zklamání, pěkné efekty, ale to je asi vše :((((
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1.série 4* , 2.série 5* , těším se na třetí !!!
Warrior (2011)
Film u kterého vám bude běhat husí kůže po těle, herci perfekt + soundtrack(Mark Isham) , jasné,nějaké chyby tam jsou,ale když přimhouříme oko, necháme se vtáhnout do děje, postav, jeden z nejlepších "sportovních/bojových" filmů vůbec !!!
Klub rváčů (1999)
Edward - Brad - David , tož dobře to na nás sehráli !!! Takový film se jen tak nevidí !!!
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Nevěděl jsem, že jde takto natočit romantický film .... , ale jedním slovem - KRÁSA ! Jim Carry není jenom šašek :))) spolu s Kate vytvořili krásný pár. Doporučuji druhé zhlédnutí !!!
Vanilkové nebe (2001)
Open Your Eyes :) - příjemný film, super soundtrack !