Recenze (421)
Ad Astra (2019)
Nesmírně ukecané vesmírné nic...
À fond (2016)
Nebezpečná rychlost po francouzsku, tentokrát ale jako komedie. José Garcia a Robert Downey Jr. jsou snad dvojčata...
Aftermath (1994)
Super...hodně úchylné a brutální. Tohle by si zasloužilo minimálně celovečerní film. Technicky, režisérsky i herecky bezvadně odvedená práce!
Alles Gute (2009) (seriál)
Alles Gute nepatřilo už v kultu České sody k mým nejoblíbenějším částem.Tady se mi zdá, že to už není co to bývalo a ten humor není až tolik krutě perverzní. Pár velmi dobrých episod a pár hodně podprůměrných, nicméně stále originální.
All I Need (2016)
Nevěřil jsem a musel se přesvědčit na vlastní oči...co mě to jen napadlo!?
Alpha House (2014)
Kolej plná kaleb a ženských ňader v americké rádoby komedii s klišé příběhem...
Annabelle 3 (2019)
Z celé série Annabelle/Conjuring (zatím) nejnudnější a nejméně děsivý počin. Navíc těžce nevyužitý potenciál...
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Ruku na srdce, nikdo nemá rad změny a nahradit charismatického a vtipného Zdendu zkrátka nejde. Dívejme se na to tak, že prostě Jitka a Santo mají pořad, který má stejnou koncepci a stejnou licenci ale budou to dělat po svém. Možná že, neumí vařit a nejsou tak vtipní, ale vědí jak to v gastronomii funguje a dokážou určitě přijít i se zajímavými postřehy a nápady, které mohou pomoci. I Ano, šéfe nebylo častokrát jen o vtipu a vaření (poslední série skoro vůbec) ale i o vztazích a lidských příbězích. Takže tady je vše v pořádku. Pak tu jsou ale osobní sympatie a to je asi hlavní problém celého pořadu. Nikdo je nezná, nikdo o nich nic neví (kromě informací z intra pořadu), nemají respekt a oba působí těžce nesympaticky. Co s tím? Těžko říct. Znám ve svém okolí spoustu lidí, kteří Zdendu nemají rádi nebo ho dokonce nesnáší. A tady tomu nebude jinak, byť to vypadá zatím na těžkou převahu haterů a trollů. Ono se to časem podá a člověk si zvykne...a když ne, tak ať si pustí třeba tu Ordinaci, když mu to přijde lepší. Pokud se chtějí hlavní protagonisté přiblížit divákovi, musí se trochu otevřít a ukázat něco ze života a z prostředí ve kterém pracují. To si myslím, že by pomohlo. I moje srdce krvácelo když Zdenda skončil, ale tak to prostě je a už se s tím smiřme, není to přece tak těžké. Žádná bouřka věčně netrvá :)
Arthur (2011)
Možná že kdyby nebyl Arthur takovej šašek a Russell Brand nesympatický herec dalo by se to, takhle tj ale trapná romantika s předvídatelnou zápletkou.
Automata (2014)
Antonio super ale jinak velká škoda...dalo se z toho vytřískat mnohem víc...