Recenze (169)
Minority Report (2002)
Všechno hezký - mooc hezký, ale ruku na srdce ta zápletka je tak trochu slabá ne?
Bullittův případ (1968)
Steveho McQueena jsem vždycky děsně žral a autíčka taky. Prostě klasika ... jo jo
Braindead - Živí mrtví (1992)
Podívejte se! A pak zjistíte co LOTRovi chybí...
Bojová akademie (1986) (TV film)
Je zajímavé kouknout se na to dnes když je George velká stááár, další plus je to že jedním okem uvidíte i Klingera za M.A.S.H.e ... Originál od společnosti LARS má ještě tu výhodu, že všechny mužské role dabuje Martin Dejdar - taky ještě nebyl stááár. Prostě něco pro zasmání.
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Jako film pro pamětníky tohle bude jedou bomba, nebo myslíte, že ještě někdy uvidíte Seagala, Halle Berry a Russela v jednom filmu?
Blade Runner (1982)
Je pravda, že napoprvé ani napodruhé jsem si to dost nevychutnal ale ... ale - pak už to znáte. Kváása.
Beetlejuice (1988)
Tohle pro mě bude vždycky "děsná" zábava ... když opomenu všechny ostatní klady tak aspon jako onemanshow Michaela Keatona je to dokonalé. Vždycky si vzpomenu jak jsem po prvním shlédnutí ve škole oslovaly učitelky: "Hej trenére..."
Basquiat (1996)
Docela dobrá slezina zajímajch herců, škoda jenže je režisér nedokopal k tomu něco pořádně zahrát ... poklona však patří Davidu Bowiemu.
Barbar Conan (1982)
Klasika klasik, která odchovala spoustu následovatelů, který jí bohužel nesahají ani po svalnatá Arnieho lýtka - no dvojka možná tak někam k pupíku - ale výš už ne. Určitě. Zcela bez pochyby.
Apokalypsa (1979)
Jak říká Clarance Worley "Nejlepší film o Vietnamu, kterej má koule teda kromě Lovce jelenů..."