Recenze (159)
Vlastníci (2019)
Vůbec nic jsem od toho nečekala a byla jsem docela nadšená, bohužel docela výstižný...
Nebe s.r.o. (2019) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů poslední doby.
Nejsem do tebe blázen (2014) (seriál)
Seriál tak trochu ze života, aneb romantika v praxi. Rozhodně zatím stojí za to, jsem zvědavá, jak se to bude dál vyvíjet...
Californication (2007) (seriál)
Rozhodně jeden z nejlepších seriálů posledních let, pokud počítám první 4 řady. Poslední 3 řady bych hodnotila tak max 2*, takže je nebudu brát v potaz, hlavně díky tomu, že finále se podařilo celkem pěkně a důstojně.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Nejlepší animovaný seriál všech dob. V dětství vtipné kreslené postavičky, v dospělosti se najednou objevily super vtipy. I nové série si drží úroveň.
Párování (2000) (seriál)
Kdyby se Sex ve městě a Přátelé spářili a měli dítě, bylo by to Párování...
Black Books (2000) (seriál)
Jeden z nejlepších (možná nejlepší?) seriál vůbec.
Nebezpečná identita (2011) (seriál)
Ač jsem od toho moc nečekala, tak mě to fakt bavilo. Nedokážu pochopit, proč nedostal šanci na druhou řadu - v porovnání s jinými seriály, které mají x řad a pořád o ničem je to docela smutné.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Na tenhle seriál jsem narazila vesměs náhodou, nic jsem od něj nečekala a musím říct, že mě baví jak už dlouho žádnej jinej. Je dost divnej, ale neuvěřitelně vtipnej. Oproti jiným velmi populárním seriálům nesklouzává k trapnosti.
Až po uši - Série 1 (2014) (série)
Příběhy trochu jak z mexický telenovely... ale na poměry českých seriálů fajn.