Recenze (40)
Freddyho smrt - Poslední noční můra (1991)
Tvorcovia konečne pochopili Freddyho komediálny potenciál. Avšak neodporúčam sledovať v triezvom stave, v opačnom prípade je to nesmierna zábava.
American Horror Stories - Někdo zlobil (2021) (epizoda)
Danny Trejo ako vražedný santa je jediná dobrá vec na tomto diele.
Come True (2020)
Chcem oceniť, že konečne po čase som videl film ktorý sa ma nesnažil nalakať hlasným jumpscarom a odporným ksichtom. Miesto toho použil podmanivú hudbu a pekné vizuály. Vo výsledku som sa zlakol asi raz ale časti filmu som pozeral *ehm* spoza bezpečia perinky. Experiment mal zaujímavú premisu a sám seba som strašil spomínaním na podobný zážitok. A na záver posledné slovo. Finále bolo ako Schrödingerova mačka, zároveň mi udrbalo dekel lebo preto ale pritom pokazilo film lebo mi to prišlo ako lacný nevysvetlený pokus o záver.
Love, Death & Robots - Duch Vánoc (2021) (epizoda)
Ukázať mi toto ako 5 ročnèmu tak by som bol asi najposlušnejšie dieťa na svete. Toto by sa malo premietať v škôlkach ako povinné pozeranie. P.S Čo sa stane neposlušným deťom? *glg*
Annabelle 3 (2019)
Ako vážne ? Ultimátna týmovka na štýl Avegers a oni toto ? Viacej postáv umrelo aj v Spider-Manovi. Aká je cena za totálny fuckup a vypustenie Pandorinej skrinky démonov ? Správne, žiadna. Na konci z toho máme ešte peknú príhodu na ktorej sa zasmejeme. Prišlo mi to skôr ako promo na nové postavy v univerze. Keď už konečne niečo z tej tmy vyliezlo zrazu bol koniec. Snáď sa dočkám filmu o samurajovi alebo psíkovi a bude to mať gule ako Bob. R.I.P. Lorraine Warren teraz môže strašiť tvorcov.
Tiché místo (2018)
Konečne film ktorý si vychutnajú aj nedoslýchavý.
Domek z karet - Série 3 (2015) (série)
Koniec prvej série, "Wau, toto sa nedá prekonať". Koniec druhej série, "Okej, prekonali prvú ale toto už fakt neprekonajú". Neprekonali. Začiatok je dobrý. Dej a postavy, to všetko klape ako má. Len potom príde riešenie problémov medzi Underwoodovcami a to by bolo fajn. Ich vzťah je zaujímavý. Lenže Claire. Dokázala ma srať tak ako len Skyler (Breaking Bad). Nechápal som čo má ***** za problém. No a ten koniec. Dá sa pochopiť ale boha nemám ju rád. Snáď štvrtá skončí lepšie.
Vetřelec: Covenant (2017)
Tá hudba. Fasssbender sa na hranie bezduchých androidov so žiadnou emóciou proste narodil. Bože zas tá hudba, IMAX to vie ozvučiť. Príbeh bol v pohode. Väčšina filmu sa odohráva v dosť otvorenom priestore ale keď ku koncu príde typický detail na Votrelca a Tá hudba tak sa všetko veľmi stiesni. S happy endom som nesmierne spokojný. A vysvetlenie pôvodu Aliena asi nemohlo byť lepšie. Ešte musím pochváliť vizuál./Videné na polnočnej predpremiére/
Assassin’s Creed (2016)
Ako všeobecný fanúšik hier som bol v očakávaní. Aj som si poctivo jeden AC zahral aby som sa trochu vžil do tej mytológie. Čiže nie som nejaký ortodoxný k tejto veci a ono to bolo fajn. Výprava, hudba, kostýmy, akcia podľa mňa na jednotku. Obsadenie by bolo tiež ale Brendan Gleeson mi tam prišiel strašne zbytočný a kľudne mohli dať aj menej známeho herca. Asi boli zvyknutý robiť hry takže scenár nemal veľa pozornosti. Ale v podstate sa to dalo, ten príbeh tam bol len tak na chuť hoci na konci Ubisoft dostál svojmu menu a na čo to vlastne všetko bolo dobré sa dozvieme v DLC (coming soon)
American Horror Story - Roanoke (2016) (série)
Myslím, že to mohli okresať o ďalšie 3 epizódy a bolo by to skvelé. 1. séria My Roanoke Nightmare je dobrý krok spať pre AHS ku komornejšiemu prostrediu jedného domčeka, nápad s dokumentaristickými vsuvkami je tiež fajn. 1.Séria: 5*. Nuž potom tu máme 2.sériu Return to Roanoke: Three Days in Hell kde krok dopredu podla mňa príliš nevyšiel a snaha experimentovať s found footage sa im nepodarila. Cením si crossover so skvelým Asylum. 2. Séria: 3*. Tak to by znamenalo pre 6. Sériu AHS: 4*. Teraz čakať čo zaujímavé nám budúci rok prinesie American horror story: White house.