Recenze (4)
Mlčení (2016)
nuda, viděl jsem na 3x, kdyby to mělo 90 minut je to ok.
Vzteklina (2018) (seriál)
Od prvního oddělení, Rapla a Pustiny zase jeden český seriál, který stojí za to vidět celý.
Temná zákoutí (2000)
tak promrhaný potenciál už jsem dlouho nevyděl
Krev zmizelého (2006) (seriál)
první 3 díly za 4 hvězdy a poslední za 3.