Recenze (110)
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Resort (2022) (epizoda)
Cítím že mi s každým dalším dílem klesá IQ
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Prostě Jen (2022) (epizoda)
Doufám že to čekání na Daredevila se vyplatí 🙄
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 3: Ulice Mos Espy (2022) (epizoda)
Ten "Peter Pan" gang na barevných babetách to nemyslí vážně že ne ? Prosím, že to byl jen sen a já se za chvíli probudím !?!?
The Mandalorian - Kapitola 12: Infiltrace (2020) (epizoda)
Baby Yoda mi čím dál víc začíná tak nějak vadit. Fanouškům líbí jak je slaďouškej, ale tady už toho bylo na mě trochu moc. Jinak samozřejmě spokojenost
The Mandalorian - Kapitola 10: Pasažérka (2020) (epizoda)
Moc dobře si pamatuju jak si spousta z vás u prvních dílů první serie stěžovala, že některé díly jsou vlastně o ničem a že to nikam neposouvá děj, a po shlédnutí posledního dílu jste všichni souhlasili že ten pomalejší rozjezd dával smysl a že to jako celek perfektně funguje. Takže hlavu vzhůru kucí, jsem si jistý že u druhé série tomu bude stejně ;-) Já osobně se skvěle bavím u každého dílu, ať už se to týká hlavní dějové linky nebo side questu. A tento díl nebyl vyjímkou !! 4,5/5
The Mandalorian - Kapitola 9: Šerif (2020) (epizoda)
Neuvěřitelný porno pro opravdový fanoušky !
Star Wars: Klonové války - Shattered (2020) (epizoda)
Stejně jako u minulého dílu bych zkratil některé zbytečně táhlé záběry a vycpal to něčím výživnějším, protože uz je před námi jen jeden díl a zbývá toho ještě tolik zodpovědět. Ale jinak 5 hvězd bez keců !
Star Wars: Klonové války - Old Friends Not Forgotten (2020) (epizoda)
Výborný díl :-) 100%
Červený trpaslík - Časová vlna (2017) (epizoda)
Nějak nechápu proč se tento díl jmenuje časová vlna .... ale ok. 70%
Červený trpaslík - Silikonie (2017) (epizoda)
Tenhle díl mě teda vůbec nebavil. 60%