Oblíbené seriály (5)
Přátelé (1994)
Ross, Rachel, Joey, Monika, Chandler a Phoebe - prostě "přátelé". Simply the Best. Pro me vždy *****
Všichni starostovi muži (1996)
Kancl (2005)
Dobří herci v seriálu, který není zas tak praštěný, jak se zpočátku zdá. Charakter Dwighta Schrutea stejně jako to co se odehrává v hlavě Michaela Scotta jsou kapitoly samy o sobě:-). Ne náhodou to má už 8. sérií.
Šťastní až do smrti (2011)
První serie me nijak moc nebrala, jako by tomu chyběl nejaky "drajv". Zpočátku to vypadá jako dalsi pokus o napodobeni Pratel a navíc mi to ani neprišlo príliš vtipné. Vše se obratilo s druhou serií ..nevím čím to je ale pripada mi to daleko vtipnější (Love Eliza Coupe)...navíc poslední díl s rasistickým papouškem nemá chybu. Jako by se to celou první serii rozjíždělo a najedou od 2. serie se z toho stane o třídu lepší seriál. Pro mě překvapení, protože většinou tyto seriály zůstanou v zajetých kolejích. 1. serii bych hodnotil tak na ** a probíhající 2. tak na ****. Uvidim, jak to bude pokračovat....
Teorie velkého třesku (2007)
Skvělý seriál, který stvořil Sheldona :-) (uzasny Jim Parsons). První tři serie neskutečný výtlem. V podstatě v každém dílu je něco, co Vás položí. Potom, co se začnou objevovat nové postavy, to postupně začíná trochu ztrácet. 4 a 5. serie tak na 80% - ...Leonadr, Raj i Howard už nejsou tak výrazní a táhne to jen duo Sheldon-Penny. Rozhodně to ale není takový sešup jako u HIMYMU. ps: otřesný český dabing