Recenze (36)
Wonka (2023)
Skvělá pohádka, super muzikál... :) úžasné písně! Humor jak pro děti, tak pro dospělé. Jednoduchý film. O to více příjemně zpracovaný. "Prát, prát!" :D ... Jo, cpe se všude oněch mnoho všeho, aby prý nikdo nebyl uražený. Stejně nikdy nikdo nikoho nemůže urazit, dokut dotyčný se sám nerozhodne, že se urazí. Takže tahle optika pestrosti všeho ve filmu musela být tlumena. A proto - Hlavní hrdinové to zahráli bravůrně. :) Jsem příjemně potěšen. :)
Zpátky ve hře (2012)
Příjemný příběh. Krásné zakončení. Hezká pohádka. Nic negativního. Kladné emoce. Jen tak dál. :) Díky.
Stážisti (2013)
Úplně boží :D po dlouhé době, co jsem se dobře nasmál. :) Příjemné a parádní. díky.
Zakladatel (2016)
Mrzí mě, že do filmu nedali (určitě schválně), že má kořeny v ČR: Syn českého emigranta Raymond Albert Kroc se narodil 5. října 1902 na předměstí Chicaga v americkém státě Illinois. Jeho tata Alois přišel do Ameriky z vesnice Stupno, která leží nedaleko Plzně, kde jeho rodiče vlastnili malou vesnickou hospodu. :) Ale kdo chce, si najde, že. :)
Oppenheimer (2023)
Velice moc střihání. Proč ta scéna nemůže být delší. Musí být rozdělena do několika menších a poskládána s dalšími jinými. Hmm, určitě záměr. Snad nové točení filmů. Nejsem asi cílovka. :) Líbila se mi hudba a Einstein a to, jak ztvárnili, že ho "musí" vyslíchat a přitom věděli, že mu prověrku nedají. Ta volba schválně "manipulujících", aby se na ně chytil. Myslím, že to tam v té Americe, vlastně už skoro všude, funguje podobně. Jak jsem se to učili v dějepise na základkách? Všichni jsme si rovni a někteří ... :D A taky dobré, že to neskočilo tím výbuchem. :)
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Nejlepší! Několikanásobně lepší než všechny Bondovky s panem Craigem! :) Paráda. A super téma. Přesně k tomuto to směřuje. Ale to hodně lidí ví už dávno! :) např. filmy jako Já, robot nebo Demolition man a další filmové zmínky (do jiných odvětví není třeba teď zacházet). :) Ano, kdo chce, najde mouchy jako "ono to jde poznat, že je to ve studiu, ..." atd. :) Dobře napínavé, parádní nápady situací, diváka to vtáhne (odpustíte tomu, že už toho moc nejde vymyslet třeba s vlakem v takovém filmu). Jako celek dobré.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
:( jen díky těm hercům to jakš takš stálo za to. Teda hlavně díky Silvestrovi a Kurýrovi. Ale to je jak C-čkový film. Jde vidět snad vše, co je dělané počítačově. Dobré, horší Béčkový film. Škoda. První dva díly super, třetí taky ještě šel. Ale takový propad mě mrzí. :( Ať sa vede.
Dimenze (2022)
Velmi dobrý film, který není hollywoodský biják. Tento film je úplně o tom jiném a opačném, než čtu minulé Recenze. Buď to tam člověk vidí a slyší, nebo tam vidí a slyší to, co myslí, že vidí a slyší. A to je taky dobře. Už jen to, že ti lidé, co to viděli, tak udělali dobře. Ovlivnilo je to. Mluvili o tom. Hele, za mě super dílo, které chybělo. Dobrá práce :) Jen tak dál.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Uou, super pohádka... sice snad skoro vše kreslené, ale parádní myšlenka. Zajímavé blbůstky a vtípky. A zase ukázání budoucnosti. Super. :) za mě 90%. :)
Můj přítel robot (2020)
Příjemný dětský film. Konečně. Přesto viděno optikou milionu záběrů během jedné sekundy je to nuda, že. Ale téměř stará dobrá klasika s ne moc střihama a spíše delšíma záběrama oproti filmům, které vznikají posledních pět let. Dobrý nápad. Myslím, že pro děti dobrá myšlenka. (a to nejsem zastáncem UI, spíše opačně, nemusím ji téměř vůbec. Jsem pro, aby se lidé více bavili mezi sebou a společně, než byli rozdělováni a asocializováni, ale to je jiné téma). Poklidný příjemný film. Doporučuji. :)