Recenze (15)
Karel (2020)
PR, paní Ivany. A jinak dlouhá nuda…
Blanka Matragi (2024) (TV film)
A měla strach, že jí v demarkační linii zabaví šaty. Jiní asi měli strach o život… Určitě toho hodně dokázala, je kreativní a úspěšná. Ale dokument ji zrovna v nejlepším světle nezobrazuje. A tím nemyslím její přemodelovanou tvář ve stylu Jocelyn Wildenstein.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Vždycky jsem byl fanouškem Kazmitche, těšil se na jeho příští projekty. Tohle bylo víc než špatný a navíc nudný. Tak příště zase lépe….
Helena (2023) (TV film)
Velmi neobjektivní dokument, pokud se tento počin dá nazvat dokumentem. Nějak mi tam chyběly estrády s Alexandrovci, Ficova předvolební kampaň atd. atd.
Léta s Jaromírem Hanzlíkem (2023) (TV film)
Pan HEREC Jaromír Hanzlík je nezaměnitelná a originální osobnost CS filmu i divadla. Bohužel tento dokument není objektivním ani reálným náhledem na dobu ve které tvořil a žil… Jirásková, Pleskot, Kolářová… A kde je Švorcová? Nehrál v Ženě za pultem a v dalších dílech normalizační filmové a TV tvorby??? Chybí mi sebereflexe a výpověď o tomto období. Ne každý byl Kubišová nebo Chramostová, ale pár vět zaznít mělo. To, co stojí za 5 * je výpověď jeho syna a Terezy Brodské.
Slovo (2022)
Po Chvilkách Beaty Parkanové jsem čekal, kam bude směřovat její tvorba. Nezklamala, naopak ukázala podle mého názoru ještě něco lepšího. Herecky bezchybné, především Gabriela Mikulková dostala možnost ukázat i mimo divadelní prkna, že je skvělá herečka. Velmi citlivě a především civilně zpracované události kolem roku 1968 mimo Prahu. Pokud někdo čekal dalšího Palacha, může být zklamaný. Za mě je to ale perfektně udělaný film se vším všudy. 5* a zaslouženě!
Arvéd (2022)
Těžký, ale dokonalý kus. Herecky není nikomu co vytknout. Režie, zvuk, kamera - vše profesionální. Ale chápu, že nemusí všem sedět.
Nedělej Zagorku! (2021) (TV film)
Chvílemi nedůstojné až trapné (Dejdar, Genzer….) Myslím, že by si H. Z. zasloužila mnohem víc, než tuto lacinou šarádu . 3 * jen z úcty k paní Zagorové…..
Alena Vránová - Role mého života (2022) (TV film)
Velmi zdařilý dokument o legendě českého filmu a divadla.
Cola, láska, čokoláda (1979)
Po velmi dlouhé době jsem viděl a z původního ODPADU, dávám tři hvězdy. Dabing a hlavně G. Osvaldová nemá chybu!!! Takže fajn retro, které mě rozesmálo.