Recenze (431)
Fantasy Island (2020)
Hele jako nebylo to vůbec špatný. Takový horor pro teenagery, ale bavilo :)
Utažení (2020)
Flora? Miles? Paní Jesslová? Opravdu?! Tady někdo dost slušně okopíroval jména ze seriálu Sídlo Bly Manor... I příběh tedy. Skoro ... Každopádně, tohle bylo alespoň strašidelnější. I když s divným koncem - nakonec tedy nevím, zda utekli, nebo ne ...
The Haunting - Dům na kopci (2018) (série)
Top seriál... úžasný!!!
Stánek s polibky 3 (2021)
Opět nádherný díl... až na ten konec. Účes Elle byl šílený a ze spolu nezustali taky.
Děsivý dům (2020)
Tady jsem taková rozpolcená... ty herecké výkony, myšleno vubec mimika obličeje apod to bylo strašný. Horor vlastně nebyl špatný, ani příběh, jen to bylo takové... nemastné a neslané, prostě bez pocitu ...
Ulice strachu – 2. část: 1978 (2021)
Luxus!!!
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Slušná blbost 🤣 pěkný film na oddych.
Ranařky (2021)
Oh Boze 🤦♀️ první polovina ještě ušla, ale pak? Nuda, trapnost, ubohost. Tyhle šílený feministky tvl 🤦♀️
Stánek s polibky (2018)
Pořád jsem ta naivní malinká holčička se svými sny. A pořád miluju tyhle romantické komedie ...!
Zmizení v Clifton Hill (2019)
Zvláštní film. Zprvu má celkem pěknou atmosféru, ale pak jsem se v tom asi ztratila, neboť vlastně ani nevím "o co šlo", jestli je tam vůbec někdo vrah? Nebo o čem to vlastně bylo ...