Recenze (432)
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Rozhodně lepší než jednička, ale pořád tomu něco chybí. Je to takové ... suché? Je tam toho málo. Trvá, než se to rozjede a konec je také svým způsobem zvláštní. O vyzobrazení "ďábla" ani nemluvím ... Ale za mě super, bavilo mě to. Asi také díky hlavním postavám :)
Z pekla štěstí (1999)
Kuklovou nemám vůbec ráda a dle mého se spíše hodí na mrchy, než na ty "hodné", takže i díky tomu mě pohádka vůbec neoslovila - hrozně mi lezla na nervy ...
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Upřímně moc nevím, jaké hodnocení dát, ale jelikož je to "prostě Bridget", volím čtyři hvězdičky. Myslím ale, že tři by úplně stačily ... Zápletka se mi nelíbila, chvílemi to bylo až trapné, je škoda, co z toho udělali, přitom první dva díly byly prostě úžasné ...
Experiment strachu (2008) (TV film)
Příjemné, celkem nečekané a min. celou první polovinu netušíte, zda to bude thriller, nebo duchařina ... Atmosféra je úžasná! Úplně jiný druh strachu :)
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Snad nejhorší pohádka všech dob. Šílené obsazení, naprosto nepochopitelný děj a člověk neví, zda kouká na western, na pohádku, nebo na bordel ... !!!
Na návštěvě (2015)
Bylo těžké (a vlastně stále je) rozhodnout se, jaké hodnocení dát. Pěkně se mi ale svíral žaludek a nervozita hrála svou roli už od začátku, takže myslím, že tohle hodnocení si film bezesporu zaslouží.
V pasti (2005)
Tak tenhle film mě tedy naprosto ničím nezaujal. Nejen, že to bylo nudné, nejspíš jsem ale ani nepochopila, co měla být ta holka zač.
Monstrum (2008)
Vadí mi už jen ta představa, jak je film hrozně nerealistický. Přírodní katastrofy apod., to prostě víte, že se může stát, ale na tohle koukáte už s pocitem, že to prostě neexistuje ... Když k tomu ještě navíc přidám opravdu trapné a hloupé dialogy a neskutečně sladký a "americký" konec, tak prostě nemůžu dát dobré hodnocení ... jedině za kameru, která se opravdu povedla.
Bite (2015)
Musím říct, že mě to příjemně překvapilo, nic takového jsem ještě neviděla, za což tedy patří veliká pochvala. Mohlo to mít tedy trošku lepší děj, ale i tak :)
V hlubinách země (2013)
"Drsný psychologický horor"? No, to bych rozhodně netvrdila. Byla to nuda od začátku až do konce. Navíc naprosto bez překvapení ...