Recenze (32)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Prdel to byla....jízda od začátku až do konce....
DEATH by MetaL (2016)
Srdcová záležitost....
Po čem muži touží (2018)
Dal bych tři hvězdičky,ale za perfektní Polívkovou je to na 4.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Tak tentokrát Spielberg nezklamal. 😉
Neznámý voják (2017)
Suprový válečný film
Pasažéři (2016)
Pro mě jako fanouška sci-fi obrovské překvapení.....prostě BOMBA! Vizuální stránka v tomto filmu taky BOMBA!
Interstellar (2014)
Nolan je Nolan!!! Nolan je trochu jinde.....
Equalizer (2014)
Super.Tak tohle jsem si vychutnal.Připomínka zlatých akčních filmů 90.let minulého století....a kuchání bylo skvělé,a nářadí z obchoďáku též :)
Válečná generace (2013) (seriál)
Ano já jim to uvěřil !!!!...Němcům....Super pohled na II.WW...no vážně není to Kobra11....
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Toto že je komedie?Typicky stupidní americká kokotina!!!!