Poslední recenze (10)
To (2017)
Čtverka za one and only Finna Wolfharda. Jeeeesus fuck.
Smrtihlav (2017)
Film, ve kterym mluvěj všichni native speakers podivně blbou angličtinou. Asi museli chudáci před natáčením naštudovat celej English or Czenglish. Božskýho Jacka O'Connella se zbožovaným vrozeným cookovským přízvukem hraje asi nějakej jinej Jack O'Connell, co se snaží mluvit jak Honza z Vilimovic. Pardónek Jacko, ale tak jestli se sem k nám přijedeš kouknout za kopec do rodný dědiny a na ZŠ Kubišova, tak bych ti to snad i mohla odpustit, love (tak se to říká u vás, don't you rememba?). A čtvrtku hvězdy dávám Combovi, kterej je always awesome, dík za účast. Britskej Honza Homola sotva vylez zpoza šaliny a já už tady komponuju, takže mě to asi moc neba. Ale což, voda hučí po lučinách (to bylo hrozně boží) a long live Jack O'Connell.
Nos jours heureux (2006)
Podívaná na tři hvězdy. Ale je to francouzskej film a já miluju francouzský filmy (plus pár novejch slov rozhodně pochyceno). A hraje tam Omar Sy a já miluju Omara Sy. A připomnělo mi to můj oblíbenej dětskej film Je bezva bejt čuně! Alors, čtyři a šmitec.