Poslední recenze (9)
Město statečných (2015)
Ani nevím jestli to stojí za zmínku ale do zajimavosti to psat nebudu. Na začátku filmu když na akci přišel Joshuv černý kamarád a skočil zaním tak bylo zajimavé že s hudbou to ani nehlo a říkám to proto že gramofony nemaj rády otřesy rozhodí to jehlu to je tak vše. Film byl docela poutavy čekalo se to slabší ale na konec fajný filmek.
Byl jsem mrtvý (2009) (TV film)
Je to zajimavý dokument a dá vám hodně jiný pohled na život a smrt nic méně nejvíce mi vadí že nějaky radoby profesor tam všechny příběhy vyvrací a to dost nevěrohodným zpusobem. Koho tohle téma zajímá víc dohloubky měli by se zajímat o Astralní cestování (holotropní dýchání) a podobné. Doporučuji film Enter The Void ale tady na csfd.cz jsme ho nenašel není ale těžký k dohledání.
Ninja 2: Pomsta (2013)
Moc dobré komba ale i na mě musím říct moc zbytečného násilí a přiběh no to je tak za 3*