Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
...film, díky kterýmu mi na konci ukápla slza.. Tak silný a úchvatný...
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Vrchol improvizace...všechny ty postavy a výkon Jacka Nicholsona s režií Miloše Formana z toho dělá brilantní film, který nestačí vidět jednou..
Kmotr (1972)
..začalo to zvědavostí jaký ten "Kmotr" vlastně je..Dopadlo to jako Kmotr-maraton. Nešlo jinak.
Krotitelé duchů (1984)
...poprvé a naposledy jsem zažil v kině, že při úvodních titulcích celý kino tleská ve stoje..Totální hit své doby s dokonalou partou hláškujících herců a skvělým (původním) českým dabingem. Dnes už na málokterý film jdu 3 x po sobě..Vlastně už na žádný...
Casino (1995)
....rád bych sem dosadil všechny "mafiánky" Martina S. včetně absolutních Mafiánů. Tenhle film má prostě šmrc a šlape od začátku do konce...
25. hodina (2002)
Má smysl k tomu něco dodávat? To je prostě Spike Lee. On ví a on točí.
Jackie Brown (1997)
Jackie je velmi podceňovaná krásná žena, která nakonec všechny dostane.. A tak to je i v životě! :)
Blbec k večeři (1998)
...to je herecký koncert a podání našich českých dabérů ten film posouvá ještě o level výš... Můžu to vidět kdykoliv a nepřestávám se smát...
Hra (1997)
Tahle "Hra" nikdy nekončí...Nebo snad ano? :)
Sedm (1995)
Doposud nepřekonaný thriller...