Oblíbené seriály (7)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Chemie mezi herci je tažným koněm seriálu, prostě novodobí Přátelé s trošku šílenější sestavou.
Sherlock (2010)
Dokonalé předělání předlohy do moderní doby. Dvojice nejlepších britských herců a skvělá režie. Nestačí než aby Hollywood smeknul před Brity.
Komparz (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Oggy a škodíci (1998)
Jsem jako malej, ale Oggy mě prostě neskutečně baví. Francouzský humor mě místy dostává do kolen. Animace + zvuky v tomhle seriálu jsou prostě na šílené a strašně zábavné úrovni.
Kancl (2001)
Derek (2013)
Ani ne tak zábavné, jak jsme zvyklí u Gervaise a jeho fiktivních dokumentů, ale hlavně dojímavé. Kdy se Ricky přeladil na tuhle vlnu? Těžko říct, ale funguje to! Žádný náznak sentimentu. Opět skvěle zahrané a napsané. Jen škoda, že tato série už tolik nedbá na ala dokumentární styl, což sice může v některých momentech pomoct, ale v celku si myslím, že to spíš zhazuje uvěřitelnost celého seriálu.