Recenze (1 470)
Dokud nás svatba nerozdělí (2017)
Ještě se film ani nerozběhl a už jsem byl nasranej. Stalo se tak ve chvíli, kdy jsem zjistil, že je bez českého dabingu, pouze s titulkama. V duchu jsem si řekl - vidíš, vole, právě jsi vyhodil tři kila za něco, co už si nikdy nepustíš. Francouzsky totiž nevládnu a číst ty malá písmenka u spodního okraje mě otravuje a obírá o děj, který mně tím uniká. Když k tomu připočtu ještě skutečnost, že se o žádné veledílo nejedná, jednoznačně zklamání.
Na doraz (2017)
Matka uneseného dítěte na cestě za pomstou a záchranou svého syna. Dvě třetiny se odehrávají na amerických dálnicích, což není špatné.
Boj za svobodu (2016)
Pro mě to byl boj za udržení se v bdělém stavu. N. Knight mně byl víc než ukradenej, protože člověka, který dezertuje, vraždí a žije jako bigamista, nemohu pokládat za hrdinu. Klidně bych se přes to přenesl, kdyby měl film čím zaujmout. A to bylo prvních deset minut tak slibných....
Criminal: V hlavě zločince (2016)
Costner v roli drsoně (v úvodu téměř k nepoznání), nicméně herecky to zvládl dobře. Tommy Lee Jones mně připadal najednou jako starej dědek, navíc jeho postava byla dost nevýrazná a na plátně se moc neohřála. Film samotný celkem stravitelný, který si udržel moji pozornost až do konce.
Děda je lotr (2016)
I reklama na intimky je vtipnější než tohle. Máš to zapotřebí, Roberte?
Dvojníci (2016)
Obrátky to začne nabírat ve chvíli, kdy si oba dvojníci prohodí role - tedy asi ve třetině filmu. Tahle- cca půlhodina, je nejvtipnější. Začátek i závěr filmu trochu pokulhává, ale párkrát jsem se i zasmál, takže s ohledem na současnou tuzemskou filmovou produkci vlastně spokojenost.
Já, pomsta (2016)
Nic originálního nečekejte, filmů o osamělých mstitelých bylo natočeno nespočet, ale vyloženě průšvih to není. Travolta se snaží, sem tam nějaká bitka, přestřelka nebo aspoň hláška - za mě si to ten průměr určitě zaslouží.
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Úvod jak z nějaké Bondovky a pak už to jede ve Stathamovských kolejích. Koho nebaví přemýšlet nad nelogickým scénářem a má rád čistě jen a jen akci, zřejmě bude spokojen. Mně ale jen mlácení ke spokojenosti nestačí.
Mlha v srpnu (2016)
Téma velmi zajímavé, ale nemohu se zbavit dojmu, že to šlo natočit mnohem syrověji, drsněji a s mnohem větší mírou útočící na divákovy emoce. Při sledování se mně vybavil film Chlapec v pruhovaném pyžamu, který mě oslovil o něco víc.
Moje tlustá řecká svatba 2 (2016)
Ještě o chlup horší než jednička.