Oblíbené seriály (10)
Kancl (2005)
Hra o trůny (2011)
Temný případ (2014)
Konečne som po troch týždňoch zhliadol poslednú časť True Detective a musím len napísať, že WOW. Je až prekvapivé, že Time Warner vie investovať aj do kvalitnej tvorby. Ďakujeme za to:-)
Domek z karet (2013)
Město divů (2012)
Teorie velkého třesku (2007)
Stalo sa mi to už párkrát, ale normálne som na seba nahnevaný. Tento seriál som od roku 2007 až do decembra 2013 ignoroval, i keď som vedel, že existuje, dokonca som pozeral hodnotenie a vedel som, že je vysoké, ale niekedy sa netrafím do vkusu všetkého, čo tu má také hodnotenie. Vďaka ocinovi a tomu, že som si jednu časť zo štvrtej série pozrel a spozornel, že má to niečo do seba. Samozrejme, jedna časť ma nepresvedčila hneď, skôr naopak, mal som výhrady na hercov (niektorí mi neboli veľmi sympatickí), ale nedal som sa aj tak odradiť a teraz môžem povedať, že som spravil dobre. Nielenže sa mi herci začali páčiť (každí podivín sa tam hodí a hrá to perfektne), ale teším sa na každú časť až tak, že som si stiahol prvú sériu a dnes po pozrení 17. záverečnej čašti tejto série (podotýkam, že som stihol tých 17 častí za tri dni a to pozerám piatu sériu na Dajto a štvrtú na Prima Cool) musím skonštatovať, že je to najlepší a najpodivnejší sitcom za posledných XY rokov. Hodnotenie samozrejme najvyššie, kvalita graduje každou časťou a idem si pozrieť všetky série postupne, lebo samozrejme Full HD, English 5.1 a titulky je tá naj kombinácia. I keď klobúk dole, slovenský dabing potvrdil výnimku, že sem tam je lepší a vydarenejší ako ten český. Odporúčam všetkým, klop klop, Penny, klop, klop, Penny, klop, klop, Penny:-)