Recenze (37)
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Docela to šlo, ale čekal jsem od trošku více...
Baby Driver (2017)
Jazzová projížďka
Bez kalhot (2012)
Docela fajn voddechovka, hezky zpoceny chlapy a tak (kdyz to vyhledavas...)
Elitní jednotka (2007)
Skvely, proste skvely!
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Jeste lepsiiii!!!
Gravitace (2013)
Úchvatné! !!!
Grimsby (2016)
bohužel jsem asi očekával, že to bude něco jako borat, stejně šokující úměrně své době... příjemně mě překvapila first-person akce, ale na druhou stranu ta dějová linka pokulhávala. Jakoby to bylo zařízlý od režizéra, či co... Sashu mám rád :(
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Ve své době měl tento seriál svůj zvuk a své diváky. Měl jsem ho docela rád a myslím si, že můžu říct, že jsem většinu dílů viděl. Ve své době mohl být vhodnou alternativou, když ještě pořádně nejelo Beverly a Melrose, pakliže neměl člověk na práci nic jiného než za každou cenu čumět na TV, jako třeba já :) Postavy byly docela vypracovany a měly občas kupodivu i svůj názor !!! Bavím se samozřejmě v rovině chápání věcí a souvislostí, když mi bylo oněch 12 let, když u mně a potažmo v ČR zažíval seriál "boom". Na dnešní poměry je to velkej sh*t, uznávám a ty názory, které se zdály být dříve správné, jsou opravdu k vysmátí. Když se tedy chcete vysmát jalovým názorům a strašným oblečkům, účesům a já nevím čeho, tak je to správná volba :)
Hodiny (2002)
Mam rad tyhle dejove, retrospektivni prolinacky, super!!!
Hříšnice - Cora (2017) (série)
Skvela zapletka, zacatek neskutecna dynamika, ktera se preleje do peclive odvypraveneho pribehu, ktery dava smysl !!!