Poslední recenze (107)
Kámoš k pohledání (2009)
Jasona Segela mám ráda a u filmu jsem se celkem dobře bavila. Výjimečně mi nebylo jednoznačně jasné, jak to vlastně dopadne, což je taky u romantické komedie nevídané. Za mě ano. Byla to zábavná oddychovka, kterou můžu směle doporučit!
Stážisti (2013)
Néé. Pro mě letošní největší zklamání. Můj oblíbený Vince Vaughn, k tomu ještě za doprovodu Owena Wilsona (jak já mám ráda Nesvatbovi!). Tohle bude supr, říkala jsem si. Namísto skvělé komedie jsem ale dostala nudný nevtipný chlapíky za zenitem. A nelogickej příběh o tom, jak mezi obrovskou, nadanou a študovanou konkurencí může získat prestižní místo prodavač hodinek bez žádaných znalostí, ba i bez známostí...
Sedm životů (2008)
Ke snímku jsem zasedla s velkým očekáváním. Bohužel mě ale tato nezáživná vleklá podívaná zklamala. A ani ono přehnané, a od hlavního hrdiny paradoxně sobecké finále, neohromilo.