Recenze (28)
Vikingové (2013) (seriál)
Seriál dokázal to, v čem seriál:Živí mrtví (TV seriál) (2010)exceloval. Tedy, že nenávidíte hlavní protagonisty kvůli jejich nesmyslnému chování. Seriál nemá postavy, kterým by jste fandili (snad jen Langertha do půlky páté série) a když už se v seriálu nějaká zajímavá postava objeví, je rychle zabita.
Tvář vody (2017)
Třetí hvězda za Michaela Shannona, jinak to byla bída.
Smrt ve tmě (2016)
Fandil jsem Stephenovi, aby to dotáhl do konce.
Pavouci (2000)
Jako komedie dobrý, slušně jsem se bavil.
Annabelle (2014)
Když jsem viděl, kdo film režíruje a kdo píše scénář, tak jsem od filmu absolutně nic nečekal. Také tomu moc nepřidávali zdejší recenze. Ale byl jsem mile překvapen. Scénář sice není nic extra a herci mohli být lepší, ale jako horor to u mě fungovalo. Lekací scény byly povedené a hlavně to vytahuje skvělá hudba od Josepha Bishary, kdy nabíhá mráz po zádech, jen co to rozjede.
Nepřítomnost (2011)
To jsem zase naletěl, prý horor u kterého Vám bude běhat mráz po zádech. Jediný co mi nabíhalo byly myšlenky, aby už to skončilo. Ale za rozpočet 25 tisíc dolarů jsem asi víc čekat nemohl. Nezbyly peníze na nic. Na herce, na hudbu - která trvá asi 10 sekund a celý film se opakuje a ani na efekty záhadného tvora, kterého ve filmu ani nespatříte. Jedna hvězda za snahu Mike Flanagana.
Megan is Missing (2011)
Megan is sucking. Škoda, že nám ve dvacáté minutě nedořekla, jak to chutnalo.
Netvor z pouště (2005) (TV film)
Netvor byl člověk, kterej tenhle film natočil.
Resolution (2012)
Ztráta času a navíc to nemá s hororem nic společnýho.
Vše je ztraceno (2013)
Takhle procítěnej FUCK jsem v životě neslyšel.