Poslední recenze (9)
Father Ted (1995) (seriál)
Naprosto brilantní britcom, který podle mě s přehledem natře své "kolegy" už jen díky hlavním postavám.....Avšak co tenhle seriál tolik odlišuje od ostatních britcomů, jsou hlášky, které zde právě díky prostředí dostávají na ÚPLNĚ novou úroveň..... "I don't believe in organized religion..."
Gran Torino (2008)
Clinte, Clinte..... Ty mi teda dáváš...... Nejdřív Million Dollar Baby, potom Changeling a teď Gran Torino.... A ono je to pořád jen lepší a lepší..... Po tomhle "hattricku" přestávám věřit, že Clint si vybere špatný příběh....
Sedm (1995)
Fincher má asi všech sedm pohromadě.....Skvělý film, který nejvíce táhne dál scénář a dokonale budovaná atmosféra, ale bohužel nejlepší části filmu nastaly až když se na obraze objevil Kevin Spacey, který nedostal příliš prostoru.... Strhující finále jsem si ale neužil tak jak jsem měl, jednoduše proto, že konec jsem prokoukl už nějakou chvíli předem, což mě samotného zklamalo....