Recenze (61)
Anihilace (2018)
STALKER ke konci Life... Ale jinak za mě pecka, kterou přebyl jen koment od "verbala" :-D
Captain America: Občanská válka (2016)
Nejlepší "hraná" Marvelovka, kterou jsem kdy viděl! (viděl jsem všechny). Akce, napětí, zvraty a vtipné momenty....pecka!!!
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
130 minut žvástů a trapného připravování na finální fight, který stojí ještě za větší prd než předchozí stopáž. A když už si půjčím hlavního záporáka z Hobita (Azog)....tak přetřít ho na zeleno fakt nestačí!!! Kdyby ti pánové radši vrazili peníze do celovečeráku s Hey-Manem, udělali by rozhodně lépe.
Kung Fu Panda 3 (2016)
Nejlepší díl trilogie. Od začátku do konce jsem se smál od ucha k uchu a hodně mě překvapil "Vau" efekt, který nechyběl. Ten kdo mluví o úpadku byl asi na jiném filmu... :)
Legendy zločinu (2015)
Dobrý film se zajímavou tématikou, vynikajícím hercem a občas zazní i "cockne" což lahodí uchu :) Za mě výborné
Píseň moře (2014)
Jestli nechcete před svou partnerkou ztratit mužnou tvář, tak se na to koukněte samy nejlépe zavřeni ve skříni. S hromadou kapesníčků na smrkání :)
V hlavě (2015)
Hezky zpracovaný animák, kde i dospělý má občas co dělat aby pochopil všechny souvislosti a narážky. Děti z toho krom vtipných postaviček musí mít úplné prd ale stejně jich tam chodí jako much :)
Špinavý prachy (2014)
Za mě 4 hvězdy. Prostě se mi to líbilo. Našel jsem si v tom svoje duševní uspokojení :)
Ant-Man (2015)
Pro mne zábavnější než polovina filmů od Marvelu s profláknutými hrdiny....
Terminator Genisys (2015)
Bylo to dobré ale Arnie prostě tomu ty dvě hvězdy navíc dodal. Ale T-800 a Mother of dragons? To je slušný vtip :)