Oblíbené filmy (10)
Barevný závoj (2006)
Restart (2005)
Střihoruký Edward (1990)
Sedm životů (2008)
Dlouhá cesta (2002)
Amélie z Montmartru (2001)
Láska (2012)
Film, který mi zůstal pod kůží i po několika mesících. Jako by to bylo dnes, vybavuju si atmosféru celého filmu, to palčivé ticho a zároveň krásnou melodii...I přesto, že se zde moc nemluvilo, mám pocit, že mi film řekl vše, co chtěl. Nádherný, dojemný, fascinující snímek o skutečně lásce.