Oblíbené filmy (10)
Vetřelec (1979)
Naprosto geniální a jedinečné scifi, které u nás doma musí proběhnout alespoň jednou ročně(někdy i vícekrát)....není co dodat...Ripleyová!!!!
Forrest Gump (1994)
Dokonalé...♥️
Rain Man (1988)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Million Dollar Baby (2004)
Bravisimo pan Eastwood a bravisimo Mokušle!!!!!!!!!! Dechberoucí film, vynikající režie, vynikající herci...není co dodat!!! A hudba též za 1 k filmu myslím dokonalá!!!