Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Cirkus Humberto (1988)
Krok za krokem (1991)
Super seriál, na který můžu koukat pořád a vůbec mi to nevadí :-)
M*A*S*H (1972)
Zoufalé manželky (2004)
Sex ve městě (1998)
Beverly Hills 90210 (1990)
v mládí:-)